mobilblogg - skolan

försökte blogga idag från historia lektionen men blogg.se ville inte publicera det av någon konstig anledning. men skrev iallafall:

(09:23)

sitter på historian nu och calle pratar om "vad är historia?" det är inte så himla spännande precis men det blir väl bättre senare då vi får börja jobba i böckerna :) längtar tills vi ska jobba om krig, det är ju så spännande tycker jag.
mår inge vidare bra idag faktiskt, vaknade med världens huvudvärk och en svettig säng och nu mår jag jätte illa, precis som om jag aka spy vilken sekund som helst. känns bra att vi slutar snart så jag får gå och äta, inte för jag är speciellt hungrig men måste få nått i magen för att orka hänga med på lektionerna. känner mig så borta eller vad man ska säga, höll på att somna nyss men jag känner mig liksom inte trött utan mer hängig. är nog på g att få kanon feber eller nån redig förskylning. aja, men ska sluta nu och försöka koncentrera mig på det gubben ritar på tavlan. pusshejs :*




har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0