ny design igen

hade tråkigt så jag snurra ihop en ny header, men ska göra en ny senare med färg och fixa till den. såg att ena blomman hamna längre ut än den andra men jag orkar inte fixa det just nu så det får bli en annan dag :) men visst är den rätt snygg ändå? :D

passade på att koda om lite, så det vart abra fem "senaste inlägg" och sånt. orkar inte ha en hel rad med gamla inlägg sen så är det bara 5 inlägg du kan läsa och inte 25. hihi. få ser hur länge jag har det såhär nu innan jag ändrar om igen ;p

ser ni den inte, tryck på F5




Postat av: bowlingjocke

Jättefint :)

Men jag skulle gärna vilja ha koden för datumet samt dagens namn, som du har på sidan på "main page" :)

2008-09-02 @ 18:13:38
URL: http://bowlingjocke.blogg.se/
Postat av: johan "fiskey" lund

riktigt najs gumman :)

2008-09-02 @ 20:40:57
Postat av: My

Riktigt snyggt :)

2008-09-03 @ 19:30:31
URL: http://mylika.blogg.se/

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0