nya kort / sluta med bdb?

vet inte om jag berätta det igår men jag tog några nya kort faktiskt :)
här är tre av dom, kommer lägga upp andra senare ;p visst är jag rätt så söt ändå? ^^
hihi! någon kommentar jag kan väl få? :$



ibland har jag funderingar på att sluta med bdb och bara använda bloggen men då är frågan, kommer alla som jag har på vänlistan att läsa bloggen och kommentera den istället? huuum.. skulle ni göra det om jag bytte? känns som om det är dags att ta en paus från bdb ett tag ;o eller aa, jag vet inte. känner att jag vill pausa men ändå inte :/ kanske sluta vara där inne så himla mycket kanske åh bara lägga in en bild då och då. aja, få se hur jag gör, men skulle ni hänga med på bloggen istället för bdb fall det vart så?


vilka vare som skulle ha hjälp med en design?
glöm inte att lämna mail adress så jag får kontakt med er


Postat av: Jacob Ceder

det känner du ju själv:)



jag kan behöva lite hjälp, hart glömt bort det mesta med html-.-

2008-09-08 @ 21:36:50
URL: http://torskenjc.blogg.se/
Postat av: ella järlehag

Jag vill ha hjälp med min blogg :D.

<3<3

2008-09-09 @ 07:08:37
Postat av: bowlingjocke

Jag tycker det går rätt bra så som det är nu, att du varierar blogg och bdb. Fast att ladda upp bilder exakt varje dag på bdb är nog inte nödvändigt, speciellt då du har bloggen också ^^. Verkar som att du ändå når till rätt många (864 hittills denna månad till denna blogg.. om den mätaren stämmer). Betydligt mer än vad jag har ^^

2008-09-09 @ 15:26:16
URL: http://bowlingjocke.blogg.se/
Postat av: philip

ne du tar ju massa bilder :O dom vill man ju se, blir mer levande med bilder o inte bara ord (A)

2008-09-11 @ 22:55:56
Postat av: "Bror"

ja, mycket söt! =)

2008-09-14 @ 13:01:07

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0