regn och en tattig matsal

fick sluta tidigare idag så jag kom hem en timma tidigare och nu sitter jag här och lyssnar på k.i.m.m och pratar med mathias. och det spöregnar ute, jag hatar verkligen regn! blir på så dåligt humör varje gång det regnar, blir seg och deppig typ. osså skolans matsal gör mig också irriterad. det har blivit vattenskada där så vi får äta på papptallrikar med plastbestick och pappersmuggar. känner sig som en lodis som kommer till nått dagcenter och får mat och lite värme. så jävla tattigt! usch! man bränner ju sönder fingarna då man ska bära tallriken till bordet ;s det gör en irriterad. och matsalen är normal om typ 3-4 veckor.

eeehm! idag ska jag ta det lugnt och sen sova, ska gå i skolan till 17:25 imorgon, ja du läste rätt 17.25! dåligt trött jag kommer vara då jag kommer hem klockan åtta ;s bussen går 19:15 från stan och då är jag hemma 19:45 :/ dooh! menmen vad gör man? det är bara att gå och läsa teorin till körkortet tre timmar :'| tur att man får den via skolan.


tack för du finns vid min sida, du gör mig alltid glad vännen.
i miss u ejja



har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0