sju år och en spricka i näsan

det har redan gått sju år, tvåtusenfemhundrafemtiosju dagar sen ni försvann ur mitt liv. det känns verkligen, saknar er varje dag och jag önskar jämt att ni bara kom in genom dörren och skratta, liksom så som det va förr. men det är en dröm jag får drömma om resten av mitt liv. ni finns alltid i mitt hjärta.
-  vila i frid emma, kent, robin och jonas <3

för den som inte vet så va bussen på väg till skolan och då krocka den med en timmerbil och det flög timmer över allt och träffade bussen. emma, jonas, robin och kent va dom enda i bussen som dog, vad vi vet, men flera skadades och  min kompis my överlevde <3, och lastbilskillen och han som körde bussen dog också.


igår satt jag mest och klaga på min näsa och emma bara skratta åt mig. gjorde ju ont bara man nös eller råka röra den, kändes som om hela näsan ba dunkade ;s osså då jag skulle lägga mig klappa jag till mig själv på näsan, smart liksom! emma fick ju ett gottskratt iallafall. kunde ju inte ens röra läppen eller nått, för jag va öm i hela ansiktet :'/ vart mycke gnäll innan jag somnade igår.
osså idag sov jag och emma över trettio minuter, flög bokstavligen upp ur sängen och snabbt in i dusch och sen på med kläderna och kuta till bussen, och vi hann. tur det ;p wiwi. näsan gör ont ännu osså prata jag med min lärare och hon sa "du kanske har en spricka i näsan" kuuul liksom, tänk om det är en spricka. näsan kommer fan bli sne och då tänker jag fan inte gå utanför dörren :|  vill inte ha en sne och ful näsa, tänker verkligen operera den då! osså att malin sa att min näsa börja bli blå, inte så skoj att gå omkring med en blå näsa :( ha hört talas om sötnos men blånos? :/

mamma kommer äntligen hem om någon timma, känns bra att hon kommer hem. har vart så tomt i huset fast än emma har sovit hos mig, hon sover hos mig i natt igen ^^ wiho! saknar min mamma, men bara lite ;) hihi! kan slå vad om att hon saknar mig massor :'D -ne nu ska jag hitta på nått, vi hörs sötpropp'z :*


Postat av: Ståhl

Hade jag vart du michaela hade jag kontaktat mitt försäkringsbolag. En spricka i näsan kan man få många pengar för :)

2008-09-17 @ 20:29:48
Postat av: My

Hoppas det onda i näsan går över snart :/

2008-09-19 @ 07:34:34
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Maria P

Jag måste åka upp till sundsvall snart, tror att det blir till lovet men inte säker. Lust att åka till Kent då? <3

2008-09-19 @ 20:50:09
URL: http://mariassynvinkel.blogg.se/

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0