skolblogg

som vanligt glömde jag att publicera inlägget!
skrevs kring 09:00-09:30

åkte från alexander imorse :'/ va lite halv trött på bussen så jag sov en stund sen ringde mamma och väckte mig. sen va de nästan dax att kliva av. då jag klev av bussen mötte jag malin osså såg vi att skolan hisst flagga för en kille, synd att det gick som det gick. vila i frid r.B <3
- två stycken som har gått bort under det här året på skolan :'/

så nu sitter jag i skolan och har engelska, ska skriva om ett land. och min grupp ska skriva om usa :) ska va klar snart, har inte börjat pga vi hade inge englska lektioner förra veckan. har inge vidare mycke koncentration eftersom jag inte är klar i skallen, har sovit lite i helgen så det blir nog till att plugga hemma om landet :) kanske är bäst så men ska försöka skriva ner nån rad idag iallafall. känner mig inge vidare bra idag, har världens huvudvärk och troligen mensvärk så jag vet inte om jag klarar av att vara kvar i skolan idag :/ men jag vill, men jag klarar inte om jag ska ha såhäääär ont i magen :'/

va ju med niclas igår som sagt, vi gjorde inte så mycket. satt mest och prata och kolla på "vem kan slå filip och fredik" haha, tycker det är skoj :D sen så gick vi hem mot han och stod 1½ timma och bara skratta och pratade om allt. känns skönt att veta att han finns där om jag behöver prata, <3 får bli filmmys en annan helg vännen :)

blev lite myspys med alex då jag kom hem, kollade på "ensam mamma söker" sen så kolla vi på "på spaning med bridget jones" och åt chips med dip och drack cola, va mysigt tycker ja :'D wiwi, osså att få sova med alexander va det bästa med allt. så himla mysigt, känns som om vi kommit tillbaka till perioden då allt va perfekt <3


- har inge pengar på mobilen heller så jag kan inte svara på era sms, har inte ens gratis sms längre.



har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0