snart sju år sen ni försvann

på onsdag är det redan sju år sen ni försvann ur mitt liv och från jorden, men ni finns alltid kvar i mitt hjärta. men jag saknar att kunna se er, krama er. kan inte förstå än idag att ni är borta, ibland önska jag kunde få se er ute på stan i sundsvall. jag saknar er så himla mycket, tänker ni aldrig komma tillbaka? :'/
jag vill aldrig sluta hoppas på att ni aldrig kommer komma tillbaka, jag vill så gärna se er igen men jag vet att sanningen är att ni aldrig mer kommer att komma tillbaka till mig igen. jag vill bara leva i en dröm där ni finns och där ni aldrig försvinner ifrån mig. varför just ni fyra? :'/ <3


jonas, robin, emma och kent, jag saknar er <3
- har tyvärr inget kort på kent's grav men det kommer ett snart


Postat av: My

Fint skrivet, vännen :)

2008-09-16 @ 08:01:45
URL: http://mylika.blogg.se/

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0