svartsjuka till max

ibland förstår jag inte hur svartsjuk en människa kan vara. jag skickade ett sms till robert, danne's bror, och frågade hur det va med han osså strax efteråt såg jag han komma gåendes från sin lägenhet så jag gick fram till han och vi pratade lite och så om danne och annat han ville prata om..
så kom syrran upp för någon timma sen och sa att robert ville att jag skulle komma ner och prata med han, han hade gått 3km i fyllan för att prata med mig om danne och mikaela. hon hade kolla genom hans mobil och sätt att han fått sms av mig med texten "hur är det med dig vännen?" och hon fick världens utbrott och skrek och levde om pga svartsjuka.
jag fattar inte hur fan kan man bli så svartsjuk och sur pga ett sms där nån undrar hur han mår efter allt med hans bror? hon måste ju ha nån skruv lös. hon förbjöd han att prata med mig med, vi ha känt varandra sen jag va två år och dom tio månader.
är hon rädd att jag ska ta robert från henne eller? ;s robert har ju sagt till henne gång på gång att jag har fast förhållande sen 1½ år tillbaka men hon verkar fan inte fatta och ser jag henne i korridoren i skolan ska jag fan prata med henne. tycker det är onödigt att hon ska börja tjaffsa med han nu när han redan har det så jobbigt med danne..

aja, jag skriver mer senare idag. ska in till stan med några kompisar senare och gå på marknaden men vi hörs sötpropp'z :* godnatt och sov gott :)


Postat av: My

Såntdär är lite halvjobbigt.. Och såå onöödigt att vara svartsjuk på.

2008-09-08 @ 09:55:08
URL: http://mylika.blogg.se/

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0