feber och snorig ännu

vart inge bloggande igår eftersom jag åkte till alexander efter skolan och kom hem idag. somnade på bussen på väg till skolan och det va tur att robert kom och satte sig vid mig annars hade jag nog vaknat upp i sundsvall igen ;p haha! väl på skolan fick jag sitta och vänta typ 1 timma innan själva skolan börja, då hade vi samhälle, inriktning och historia :) en kanon bra dag tycker jag, älskar dom ämnena :') hihi! är nog bara jag som gör det tror ja ;p

känner mig febrig ännu och är en massa snorig och ont i huvudet, har vart så hela veckan men skolan har fått sin tid. har gått på alla lektioner hela veckan, duktigt av mig som alltid bruka skolka i vanliga fall. sen har jag gjort alla uppgifter på lektionerna och dom jag inte hunnit göra gjorde jag hemma så jag ligger inte efter, i svenskan ligger jag lite före till åh med :D bravo michaela! wowo! eller jag ljög lite nu kom jag på ;o i engelska ligger jag liiiite efter eftersom jag är inte världens bästa och har svårt att skriva men det ska jag fixa under helgen så jag kommer ikapp :) älskar att plugga nu faktiskt, det är mycke roligare nu än förra året. trivs som bara den i klassen så jag känner att jag måste dit hela tiden :D haha!
vet inte vad som har tagit åt mig egentligen, jag zandra michaela hultqvist älskar att gå i skolan :'| det är nog febern som spökar i huvudet på mig ;) haha, om det är tack vare febern önskar jag att jag får ha feber varje dag två år till x) haha! kanske är klassen med, älskar den klassen. men saknar att få umgås med carina på lektionerna :/ buhu. men tur att vi får umgås lite snabbt mellan lektionerna och kramas lite. :* jag älskar dig carina!

det va ju meningen att jag skulle åka till sandra idag, men det blev inte så :'/ har inge pengar på mobilen och mina gratis sms är hela slut och jag har feber och allt. jävla skit asså, jag som längta och verkligen skulle åka osså försvinner inte febern -.- gaaah! jag får allvarlig damp asså, ville ju verkligen dit! hade ju sätt fram emot det.. fuckfuckfuck!!!

ska duscha och sånt nu tror jag, vi hörs sötpropp'z :*


jag vill känna dig nära, känna din värme, höra dina andetag.
jag känna dina händer som smeker över min kropp.
jag vill känna dina fingrar mot mitt ansikte som sakta smeker bort håret.
jag vill känna tryggheten som du ger, jag vill känna kärleken.
jag vill ha dig här tätt intill, just nu, denna sekund.



har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0